Mobilní aplikace využitelná v různých profesích

26.04.2018   Ondřej Jón

 

Práce zaměstnanců vykonávaná mimo budovu se těžko sleduje i eviduje. Klade vyšší nároky na řadové zaměstnance při vyplňování papírových formulářů a také na vedoucí pracovníky, kteří je musí důkladně kontrolovat. Všechny tyto náročnější podmínky, které zabírají velké množství času, dokáže skvěle vykompenzovat Výkaz práce představující komplexní docházkový systém, do kterého mohou zaměstnanci zadávat data o své aktivitě pomocí Android nebo iOS aplikace. Vedoucí pracovníci si mohou následně aktivitu svých zaměstnanců zkontrolovat pomocí webové či desktopové aplikace.

Příklady profesí, u kterých lze využít mobilní aplikaci:

Obchodní zástupce

Evidence začátku a ukončení práce, včetně automatického zaznamenání místa výkonu práce v případě použití mobilní docházky.

Opravář

Opraváři tráví většinu času v terénu a pracují operativně. Svou práci mohou vykázat rychle a jednoduše prostřednictvím několika kliknutí na mobilním telefonu. Ke každé vykonané činnosti mohou přiřadit jednotlivé zakázky, které s nimi bezprostředně souvisí. Díky tomu výrazně ušetří svůj čas a vedoucí pracovníci získájí díky synchronizaci dat okamžitý přehled o jejich vykonané práci.

Řidič

Pomocí docházky mohou řidiči evidovat své pracovní přesuny včetně přestávek a automatického zaznamenání místa výkonu práce. Dle vytvořených časů a míst z docházky lze na základě nápovědy v knize jízd vytvořit záznamy o jednotlivých jízdách včetně přesného počtu ujetých kilometrů.

Živnostník

Živnostníci sice nejsou zaměstnanci, ale Výkaz práce je pro ně tak přínosný, že je nemůžeme opomenout. Samostatně pracující živnostníci, kteří si zapisují pouze své záznamy, mají náš systém k dispozici bezplatně. Mohou tak zdarma využívat evidenci docházky, rozpis prací na jednotlivé zakázky, knihu jízd, evidenci výdajů, přehled nákladů a výnosů či podklady pro fakturaci. To jim nabízí nedocenitelnou zpětnou vazbu a informace o stavu jejich podnikání, či prostoru pro zlepšení.

Projektový manažer

Projektoví manažeři využívají Výkaz práce k organizaci vlastní práce a k řízení práce kolegů, kterým kontrolují a vyhodnocují plnění zadaných úkolů. Díky tomu jsou efektivnější a lépe koordinují svůj tým.

Máte-li i jiné zaměstnance, kteří pracují na různých projektech a často i na různých místech vyzkoušejte aplikaci Výkaz práce na 2 měsíce ZDARMA nebo si aplikaci vyzkoušejte na před-připraveném demo účtu, z pohledu stavební firmy. V případě zájmu o další informace nás neváhejte kontaktovat.


Témata v článku:  
  • Docházka
  • Kniha jízd
  • Mobilní evidence
  • Možnosti využití
  • Rozpis práce





  • Kontakt
  • Podpora: +420 216 216 216
  • Po–Pá: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Souhlasíte s používáním souborů cookie?

Zobrazit podrobnostiSkrýt podrobnosti


Vaše nastavení souborů cookie

Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.