Verze 7.6 – důležité změny a vylepšení

16.08.2019   Martin Hochmal

 

Zásadní změny ve fungování aplikace:

Hlubší propojení rozpisu práce a docházky

Ukázka obrazovky Výkazu práce Rozpis práce byl vylepšen (viz seznam níže), přejmenován na Výkaz práce a stal se hlavní agendou aplikace. Byl také hlouběji propojen s Docházkou, která se stala jeho součástí a nyní nově zprostředkovává ke každému záznamu Výkazu práce informace o lokalitě pracovníků a zda je docházka pro jednotlivé časové intervaly zadána. V aplikaci zůstala zachována i možnost Docházku nepoužívat. V tomto případě je možné nově k Výkazu práce doplnit i lokalitu manuálně.



Přehled o odpracovaném čase dle Výkazu práce

Výkaz práce (dřívější Rozpis práce) nyní také slouží jako jediný možný zdroj pro přehled o odpracovaném čase jednotlivých pracovníků a pro případnou tvorbu podkladu pro mzdy. Pokud jste doposud vyhodnocovali odpracovaný čas z Rozpisu práce, nic se pro Vás tedy nemění. Pro ty z Vás, kteří vyhodnocení prováděli z Docházky bude tedy nezbytné změnit systém zpracování.

Změny v systému vyúčtování

Původní systém vyúčtování musel být s ohledem na změny v aplikaci kompletně přepracován do dvou cenových variant. Jednotlivé varianty můžete nastavit pro každého pracovníka odděleně.

Zjednodušená varianta obsahuje:
- Vykazování práce
- Evidence docházky s lokalizací
- Plánování práce
- Automatická kniha jízd
- Evidence výdajů
- Podklady k fakturaci
- Aplikační programové rozhraní

Měsíční cena: 40 Kč za pracovníka
Plná varianta obsahuje:
Vše co zjednodušená a navíc…

- Vykazování na Zakázky
- Používání Vlastních polí
- Sazby pracovníků a vozidel



Měsíční cena: 80 Kč za pracovníka



Některá další vylepšení:

Šablony Výkazu práce

Do Výkazu práce přibyla funkce na vytváření osobních, nebo společných šablon záznamů.
Záznam tak může být jednoduše vytvořen s kompletně předvyplněnými údaji.

Plán

Nově je k dispozici ve Výkazu práce také Plán, kde je možné naplánovat jednotlivým pracovníkům práci na konkrétní dny, nebo obecně bez data. Při vykazování práce lze následně údaje z Plánu použít pro vyplnění Výkazu práce.

Vyplnění záznamu snadno a rychle

U aplikací pro PC a mobilní telefony je nyní terminál pro rychlý start činností k dispozici v obrazovce se záznamy Výkazu práce.
Lze jej využít v minimalizované verzi s nejčastějšími činnostmi nebo rozvinout pro nabídku pokročilejších možností, jako je start záznamu ze šablon, historie a plánu.

Nová verze dále přináší:

 

Kompletní přehled novinek

 


Témata v článku:  
  • Docházka
  • Mobilní evidence
  • Novinky ve verzi
  • PC evidence
  • Účet
  • Výkaz práce





  • Kontakt
  • Podpora: +420 216 216 216
  • Po–Pá: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Souhlasíte s používáním souborů cookie?

Zobrazit podrobnostiSkrýt podrobnosti


Vaše nastavení souborů cookie

Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.