Pohodlně doma, v práci i na cestách

Práci a docházku lze evidovat současně všemi níže uvedenými způsoby. Jednotlivá zařízení se neustále synchronizují, takže pracovníci i jejich vedoucí mají k dispozici vždy aktuální záznamy.

Webová aplikace

Webová část aplikace je základním kamenem celého systému, bez kterého nelze Výkaz práce efektivně používat. Je zde hlavní uložiště dat, a kromě zadávání jednotlivých záznamů zde můžete realizovat i veškerá nastavení dle vašich potřeb. Zde také naleznete přehledné výstupy i možnost exportu dat de formátu excel nebo pdf. Na web se můžete přihlásit pomocí svého hesla všude, kde je k dispozici internet. Získáte tak okamžitý přehled o přítomnosti jednotlivých pracovníků i o jejich vykonávané práci. Webová část aplikace je k dispozici po založení účtu.

  Založit účet zdarma

Mobilní telefony

Jedná se o velice praktickou a hojně využívanou část celého systému. Je vhodná pro všechny pracovníky, kteří mají k dispozici mobilní telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Spolu se zadáváním docházky na mobilním zařízení je zaznamenávána i poloha pracovníka, takže máte přehled o pohybu pracovníka i o čase stráveném na jednotlivých lokalitách.

Návod na instalaci naleznete ZDE

Počítač (PC)

Pro ty, kteří většinu času tráví v kanceláři u počítače je pohodlné mít k dispozici i aplikaci určenou pro PC, která umožňuje kromě jiného i automaticky generovat knihu jízd z navštívených lokalit. Ovládání je snadné a rychlé. Zadávané údaje se neustále synchronizují (aktualizují) s ostatními zařízeními.

Návod na instalaci naleznete ZDE

Aplikace pro PC   

Aplikace pro USB

Pevný docházkový terminál

Jeho využití je vhodné především na trvalých pracovištích. Jednotliví pracovníci se mohou identifikovat libovolným způsobem, který si zvolíte. K dispozici je identifikace pomocí čipů, otisků prstů nebo pouze přiděleným kódem. Spolu s ostatními zařízeními tak tvoří ucelený systém pro snadnou evidenci práce a docházky.


Výběr zařízení




© All Rights Reserved Systemart s.r.o.