Verze 7.3 – rozpočet zakázky a mobilní kniha jízd

09.01.2018   Martin Hochmal

 

Rozpočet zakázky

Zakázce nyní může být stanoven rozpočet, a to buď nákladový, nebo časový.
Díky stanovenému rozpočtu lze sledovat, jaká část rozpočtu již byla využita a kolik ještě zbývá.

Kniha jízd v mobilním telefonu

Zaznamenávat jízdy vozidel lze nově i pomocí zařízení která běží na systému Android.
Navíc aplikace sama napovídá, jaké jízdy byly zřejmě absolvovány, s ohledem na přesuny zapsané v Docházce.

Výkaz práce pro iPhone má nový design

Design aplikace pro zařízení, která běží na systému iOS byl přizpůsoben dnešním trendům.
Vzhled i ovládání aplikace tak lépe odpovídají tomu, na co jsou uživatelé iOS zvyklí.

Nová verze dále přináší:

 

Kompletní přehled novinek

 


Témata v článku:  
  • Kniha jízd
  • Mobilní evidence
  • Novinky ve verzi
  • Zakázky



  • Kontakt
  • Podpora: +420 216 216 200
  • Po–Pá: 9:00–17:00

  • Copyright © 2024 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás

  • Twitter Linked In Facebook

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Chcete přijmout soubory cookies?

Podrobné nastaveníSkrýt podrobné nastavení


Vaše nastavení souborů cookie

Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Potvrdit moje volby