Verze 7.3 – rozpočet zakázky a mobilní kniha jízd

09.01.2018   Martin Hochmal

 

Rozpočet zakázky

Zakázce nyní může být stanoven rozpočet, a to buď nákladový, nebo časový.
Díky stanovenému rozpočtu lze sledovat, jaká část rozpočtu již byla využita a kolik ještě zbývá.

Kniha jízd v mobilním telefonu

Zaznamenávat jízdy vozidel lze nově i pomocí zařízení která běží na systému Android.
Navíc aplikace sama napovídá, jaké jízdy byly zřejmě absolvovány, s ohledem na přesuny zapsané v Docházce.

Výkaz práce pro iPhone má nový design

Design aplikace pro zařízení, která běží na systému iOS byl přizpůsoben dnešním trendům.
Vzhled i ovládání aplikace tak lépe odpovídají tomu, na co jsou uživatelé iOS zvyklí.

Nová verze dále přináší:

 

Kompletní přehled novinek

 


Témata v článku:  
  • Kniha jízd
  • Mobilní evidence
  • Novinky ve verzi
  • Zakázky





  • Kontakt
  • Podpora: +420 216 216 216
  • Po–Pá: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Souhlasíte s používáním souborů cookie?

Zobrazit podrobnostiSkrýt podrobnosti


Vaše nastavení souborů cookie

Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.