Práce zaměstnanců vykonávaná mimo budovu se těžko sleduje i eviduje. Klade vyšší nároky na řadové zaměstnance při vyplňování papírových formulářů a také na vedoucí pracovníky, kteří je musí důkladně kontrolovat. Všechny tyto náročnější podmínky, které zabírají velké množství času, dokáže skvěle vykompenzovat Výkaz práce představující komplexní docházkový systém, do kterého mohou zaměstnanci zadávat data o své aktivitě pomocí Android nebo iOS aplikace. Vedoucí pracovníci si mohou následně aktivitu svých zaměstnanců zkontrolovat pomocí webové či desktopové aplikace.
Příklady profesí, u kterých lze využít mobilní aplikaci:
Obchodní zástupce
Evidence začátku a ukončení práce, včetně automatického zaznamenání místa výkonu práce v případě použití mobilní docházky.
Opravář
Opraváři tráví většinu času v terénu a pracují operativně. Svou práci mohou vykázat rychle a jednoduše prostřednictvím několika kliknutí na mobilním telefonu. Ke každé vykonané činnosti mohou přiřadit jednotlivé zakázky, které s nimi bezprostředně souvisí. Díky tomu výrazně ušetří svůj čas a vedoucí pracovníci získájí díky synchronizaci dat okamžitý přehled o jejich vykonané práci.
Řidič
Pomocí docházky mohou řidiči evidovat své pracovní přesuny včetně přestávek a automatického zaznamenání místa výkonu práce. Dle vytvořených časů a míst z docházky lze na základě nápovědy v knize jízd vytvořit záznamy o jednotlivých jízdách včetně přesného počtu ujetých kilometrů.
Živnostník
Živnostníci sice nejsou zaměstnanci, ale Výkaz práce je pro ně tak přínosný, že je nemůžeme opomenout. Samostatně pracující živnostníci, kteří si zapisují pouze své záznamy, mají náš systém k dispozici bezplatně. Mohou tak zdarma využívat evidenci docházky, rozpis prací na jednotlivé zakázky, knihu jízd, evidenci výdajů, přehled nákladů a výnosů či podklady pro fakturaci. To jim nabízí nedocenitelnou zpětnou vazbu a informace o stavu jejich podnikání, či prostoru pro zlepšení.
Projektový manažer
Projektoví manažeři využívají Výkaz práce k organizaci vlastní práce a k řízení práce kolegů, kterým kontrolují a vyhodnocují plnění zadaných úkolů. Díky tomu jsou efektivnější a lépe koordinují svůj tým.
Máte-li i jiné zaměstnance, kteří pracují na různých projektech a často i na různých místech vyzkoušejte aplikaci Výkaz práce na 2 měsíce ZDARMA nebo si aplikaci vyzkoušejte na před-připraveném demo účtu, z pohledu stavební firmy. V případě zájmu o další informace nás neváhejte kontaktovat.