Verze 7.6 – důležité změny a vylepšení

16.08.2019   Martin Hochmal

 

Zásadní změny ve fungování aplikace:

Hlubší propojení rozpisu práce a docházky

Ukázka obrazovky Výkazu práce Rozpis práce byl vylepšen (viz seznam níže), přejmenován na Výkaz práce a stal se hlavní agendou aplikace. Byl také hlouběji propojen s Docházkou, která se stala jeho součástí a nyní nově zprostředkovává ke každému záznamu Výkazu práce informace o lokalitě pracovníků a zda je docházka pro jednotlivé časové intervaly zadána. V aplikaci zůstala zachována i možnost Docházku nepoužívat. V tomto případě je možné nově k Výkazu práce doplnit i lokalitu manuálně.



Přehled o odpracovaném čase dle Výkazu práce

Výkaz práce (dřívější Rozpis práce) nyní také slouží jako jediný možný zdroj pro přehled o odpracovaném čase jednotlivých pracovníků a pro případnou tvorbu podkladu pro mzdy. Pokud jste doposud vyhodnocovali odpracovaný čas z Rozpisu práce, nic se pro Vás tedy nemění. Pro ty z Vás, kteří vyhodnocení prováděli z Docházky bude tedy nezbytné změnit systém zpracování.

Změny v systému vyúčtování

Původní systém vyúčtování musel být s ohledem na změny v aplikaci kompletně přepracován do dvou cenových variant. Jednotlivé varianty můžete nastavit pro každého pracovníka odděleně.

Zjednodušená varianta obsahuje:
- Vykazování práce
- Evidence docházky s lokalizací
- Plánování práce
- Automatická kniha jízd
- Evidence výdajů
- Podklady k fakturaci
- Aplikační programové rozhraní

Měsíční cena: 40 Kč za pracovníka
Plná varianta obsahuje:
Vše co zjednodušená a navíc…

- Vykazování na Zakázky
- Používání Vlastních polí
- Sazby pracovníků a vozidel



Měsíční cena: 80 Kč za pracovníka



Některá další vylepšení:

Šablony Výkazu práce

Do Výkazu práce přibyla funkce na vytváření osobních, nebo společných šablon záznamů.
Záznam tak může být jednoduše vytvořen s kompletně předvyplněnými údaji.

Plán

Nově je k dispozici ve Výkazu práce také Plán, kde je možné naplánovat jednotlivým pracovníkům práci na konkrétní dny, nebo obecně bez data. Při vykazování práce lze následně údaje z Plánu použít pro vyplnění Výkazu práce.

Vyplnění záznamu snadno a rychle

U aplikací pro PC a mobilní telefony je nyní terminál pro rychlý start činností k dispozici v obrazovce se záznamy Výkazu práce.
Lze jej využít v minimalizované verzi s nejčastějšími činnostmi nebo rozvinout pro nabídku pokročilejších možností, jako je start záznamu ze šablon, historie a plánu.

Nová verze dále přináší:

 

Kompletní přehled novinek

 


Témata v článku:  
  • Docházka
  • Mobilní evidence
  • Novinky ve verzi
  • PC evidence
  • Účet
  • Výkaz práce



  • Kontakt
  • Podpora: +420 216 216 200
  • Po–Pá: 9:00–17:00

  • Copyright © 2024 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás

  • Twitter Linked In Facebook

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Chcete přijmout soubory cookies?

Podrobné nastaveníSkrýt podrobné nastavení


Vaše nastavení souborů cookie

Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Potvrdit moje volby