Aktuality

Informace o nových vylepšeních, články o možnostech využití a další zajímavosti.

Verze 7.2. – efektivnější práce s agendami

31. 8. 2017

Výkaz práce ve verzi 7.2 byl vylepšen hned o několik zajímavých funkcí. Změny byly tentokrát zaměřeny nejvíce na efektivnější práci s agendami zakázka a fakturace. Pro tyto účely dokonce přibyla nová agenda Výdaje. Dále se verze 7.2 zaměřuje na pohodlnější využití pro uživatele a s tím spojené nové možnosti. Například byla přidána vylepšení pro snazší evidenci a kontrolu docházky pracovníků na stálém pracovišti i u zákazníků.

Více zde...

Verze 7.1 – účty v dalších měnách a změny v oprávněních

22. 5. 2017

Verze 7.1 přináší nové možnosti v nastavení oprávnění a pohodlné přidělení práce na zakázky. Také můžete vést účet v dolarech a euro. Pohodlnější zadávání práce nově umožní funkce zadání podle opakované a podobné práce. Nová verze také přináší přívětivější uživatelské prostředí pro Android a celkově rychlejší běh celého systému. Podívejte se na všechna nová vylepšení a funkce!

Více zde...

Verze 7.0 – efektivnější nastavení oprávnění pracovníka

10. 3. 2017

Představujeme Vám jarní novinky. Nová verze přináší širší možnosti přidělovat oprávnění, možnost ne/zobrazovat zakázky a individuální nastavení absencí a přestávek pro pracovníky. Také přibyla funkce Uzavření období, kterou můžete zakázat editaci určitých záznamů. Podívejte se na jarní novinky!

Více zde...

Verze 6.9 – rozšířené nastavení sazeb a výhodnější cena

21. 12. 2016

Přinášíme vám několik vylepšení, které opět posunou možnosti Výkazu práce o krok dál. Rozšířené nastavení sazeb, a možnost získat bonus za dobití kreditu a další.

Více zde...

Evidence docházky pro zaměstnance pracující v terénu

9. 11. 2016

Docházkový systém potřebuje dříve či později každá firma, která chce mít přehled o odpracovaných hodinách svých zaměstnanců. Klasické docházkové systémy v dnešní době většinou nenabízejí možnost evidence docházky v terénu. Časy, kdy firmy evidovaly příchody a odchody pomocí docházkové knihy nebo používaly takzvané "píchačky", jsou již dávno minulostí. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím, jak kontrolovat své pracovníky …

Více zde...

Evidence pracovní doby

3. 9. 2016

Lámete si hlavu nad tím, jak vést přehled své vlastní práce nebo evidenci docházky a činnost svých zaměstnanců včetně zaznamenání jejich polohy? Pomoci Vám může služba Výkaz práce. Jednou z propracovaných funkcí v rámci docházkového systému Výkaz práce je jednoduchá a přehledná evidence odpracované doby, kterou je zaměstnavatel povinen vést dle zákona. Výhodou systému jsou mimo jiné přehledné výstupy, které …

Více zde...